Hamownia


Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów oraz rynkowi dysponujemy najdokładniejszą dostępną na rynku hamownią 4WD, wykonującą pomiary zarówno dzięki dużej inercji rolek, jak i dodatkowemu dynamicznemu obciążeniu, o łącznym momencie hamującym nawet do 4000Nm.

Istotną zaletą jest precyzyjna synchronizacja przedniej oraz tylnej osi, która pozwala mierzyć auta z najnowszymi zaawansowanymi systemami trakcji, polegająca na zmiennym rozdziale momentu obrotowego pomiędzy osiami, bez ryzyka uszkodzenia napędu podczas pomiaru.

Również z dbałością o czas naszych klientów, jesteśmy jedyną firmą w województwie Śląskim i nieliczną firmą w Polsce która posiada dwie hamownie, przez co możemy wykonywać dwa pomiary jednocześnie i nasze terminy nie są niepotrzebnie wydłużane. Nie musisz obawiać się o czas pomiaru podczas przyjazdu do Nas z dwoma samochodami lub ze znajomym, usługę wykonamy możliwie szybko, a przy dwóch samochodach cena za usługę podlega dodatkowej zniżce.

Jakie zalety niesie za sobą ten rodzaj mierzenia mocy i co wyróżnia naszą hamownię na tle konkurencji ?

  • Czas pełnego obciążenia jest krótszy – zwiększa to bezpieczeństwo silnika – w przypadku trybu inercyjnego
  • Wynik pomiaru inercyjnego jest dokładniejszy od pomiaru w trybie obciążeniowym, uzyskujemy do 3000 punktów pomiarowych na sekundę.
  • Dokładność względna poniżej 0,1% w oparciu o zastrzeżoną technologię True Force II, lepiej już się nie da! Jednak w silniejszych pojazdach wymagane jest zastosowanie trybu obciążeniowego dla zbudowania odpowiedniego doładowania.
  • Urządzenie posiada wszystkie potrzebne certyfikaty, żaden inny producent w Polsce ich nie ma ! Klient otrzymuje wykres z przełożeniem wykorzystanym podczas pomiaru, opisem warunków pogodowych panujących w otoczeniu.
  • Hamownie V-tech są wybierane przez teamy rajdowe, profesjonalne serwisy na całym świecie.
    Wyniki są przeliczane według norm DIN70020, EWG 80/1269, ISO 1585, JIS D 101, SAE J 1349.
  • Nowoczesna jednostka sterująca, która przelicza sygnały z czujników podłączonych do auta podczas hamowania:
  1. Specjalistyczna stacja pogodowa.
  2. Precyzyjny czujnik AFR, wskazujący skład mieszanki.
  3. Czujnik ciśnienia doładowania.
  • Takie urządzenie daje pewność dokładnie wykonanych pomiarów, przez co nasze modyfikacje możemy dopracować do perfekcji i z dbałością o najmniejsze szczegóły. Ponadto pomiary wykonywane na hamowni stacjonarnej wykluczają ryzyko uszkodzenia samochodu.

  • Co najważniejsze, na naszym urządzeniu nie ma możliwości manipulacji wynikiem, jak to bywa w konkurencyjnych hamowniach. Auto wjeżdża na rolki, jest profesjonalnie zdiagnozowane, a wynik jest jak najbardziej wiarygodny. Świadczą o tym częste wizyty biegłych sądowych, którzy opierają swoje ekspertyzy o wyniki odczytane przez nasze urządzenie. Największą wadą wielu hamowni na rynku jest rzadka częstotliwość próbkowania. Wynosi ona przeważnie 0.3s-1.0s.

Kilka lat temu firma V-tech opracowała rewolucyjny system próbkowania zwany True Force.
Pozwala to mierzyć moc i moment obrotowy całkowicie płynnie. W każdej sekundzie podczas pomiaru, transkoder dostarcza pięciu tysięcy informacji o tymczasowej wartości mocy oraz momentu. Punkt pomiarowy umieszczany jest na wykresie co 0.0002 sekundy. Wyniki powtarzalne są w wielu testach i porównywane ze zgodnością pomiaru.

Nasza hamownia to profesjonalne urządzenie diagnostyczne, które idealnie przenosi parametry badanego pojazdu na czytelny wykres. Urządzenie to pozwala na wykonanie dokładnej diagnostyki oraz analizy stanu silnika.
Jest to nieodzowne podczas wykonywania chip tuningu lub tuningu mechanicznego.

Po dokładnych pomiarach na naszej hamowni otrzymasz dokładny wykres mocy i momentu obrotowego Twojego auta. Dodatkowo wykwalifikowany zespół tunerów udzieli Ci wszelkich informacji i wyjaśnień odnośnie przebiegu mocy i momentu obrotowego, oraz od czego zależy charakterystyka pracy silnika w Twoim samochodzie.

Hamownia podwoziowa 4×4 umożliwia pomiary aut z wszystkimi dostępnymi napędami – quattro, 4 motion (haldex), Xdrive.

Zapraszamy na pomiary na hamowni.

Hamownia 4WD:

Hamownia 2WD: