Regenerację rozpoczynamy od oceny stanu mechanicznego filtra i wykluczenia ewentualnych uszkodzeń wewnętrznego wkładu ceramicznego za pomocą profesjonalnej kamery endoskopowej. W przypadku gdy filtr lub katalizator ma pęknięty, niekompletny lub nadtopiony wkład ceramiczny lub widoczne są ślady mechanicznej ingerencji w DPF, regeneracja nie będzie możliwa.
Następnie filtr jest montowany za pomocą specjalnych adapterów i redukcji do komory urządzenia czyszczącego. Przeprowadzany jest pomiar stopnia zanieczyszczenia, z którego wydruk klient otrzymuje wraz z dokumentacją gwarancyjną. Dalej wtryskiwany jest specjalistyczny detergent. Ma on za zadanie rozpuścić zalegający olej silnikowy, który mógłby utrudnić proces czyszczenia.
Ostatnim etapem czyszczenia jest osuszanie filtra strumieniem powietrza o temp. ok. 90⁰C, a następnie jego chłodzenie oraz ponowny pomiar stopnia zanieczyszczenia. Po zakończeniu ostatniego procesu sporządzany jest wydruk pomiaru przeciwciśnienia dla Klienta.
Po zamontowaniu zregenerowanego filtra DPF/FAP konieczne jest przeprowadzenie dodatkowych czynności adaptacyjnych:
– Wyzerowanie w samochodzie poprzednich wartości filtra DPF.
– Usunięcie błędów zapisanych w sterowniku silnika, wywołanych przez stary zapchany filtr DPF.
– W przypadku filtrów mokrych FAP, kontrola stanu płynu – dodatku katalitycznego.
Tak przeprowadzona procedura czyszczenia gwarantuje usunięcie 98,5% sadzy, popiołu, oleju silnikowego lub płynu chłodniczego z filtra DPF lub katalizatora.
Oferujemy również regenerację wysyłkową. Wymontowany Filtr FAP/DPF należy wysłać kurierem do naszej siedziby pod adres:
Juratuning
Ul. Mykanowska 77
42-215 Wola Kiedrzyńska
Tel: 608 050 315
Po otrzymaniu paczki od kuriera wykonujemy regenerację filtra/katalizatora w ciągu 24 godzin i odsyłamy go do nadawcy z 2-letnią kartą gwarancyjną i wszelką dokumentacją o przeprowadzonej regeneracji.
Zapraszamy!
Zespół Juratuning
Umów się na wizytę